SPAY - RÜDESHEIM - 56 km. - Reisverslag uit Rüdesheim, Duitsland van Anneke Blom-van Tibberen - WaarBenJij.nu SPAY - RÜDESHEIM - 56 km. - Reisverslag uit Rüdesheim, Duitsland van Anneke Blom-van Tibberen - WaarBenJij.nu

SPAY - RÜDESHEIM - 56 km.

Door: tibberentour

Blijf op de hoogte en volg Anneke

30 Mei 2011 | Duitsland, Rüdesheim

Het was vandaag echt een reisje langs de Rijn. Vanmorgen met Jans en Ina ontbeten en toen zijn wij op weg gegaan naar Rüdesheim.Jans en Ina gaan verder naar Wertheim om langs de Main te fietsen. Als het zo uitkomt dan zien we ze eind van de week misschien nog ergens. Het zonnetje stond al flink te stralen en die heeft de hele dag erg zijn best gedaan. Mijn neus begint nu te vervellen, en we worden al lekker bruin. De Rijn is vandaag nog geen 10 meter van ons verwijderd geweest. Echt een prachtige fietsdag vandaag waar we volop van hebben genoten. We hebben ook lekker rustig aan gedaan en vaak even genoten van de mooie plaatjes. En bij de Loreley natuurlijk even ruim tde tijd genomen om alles even goed in je op te nemen.
Tegen 4 uur waren we in Bingen en zijn met de pont overgevaren naar Rüdesheim. We zitten hier net even buiten het dorp op een camping. Vanavond dus wel Rüdesheim in en natuurlijk naar de Drosselgasse. Ze hebben daar vast wel een flesje wijn koud staan. Frieda: 1 flesje met zijn tweeen hoor en niet meer. Morgen gaan we richting Wiesbaden een wat kaler stuk. Maar vandaag was het subliem. Als het lukt doe ik er nog wel wat foto's bij, want gisteravond lukte het niet.

Tot morgen Aufwiedersehen.

• 31 Mei 2011 - 09:15

Nelly Vis:

Ja hoe klinkt dat, Nelly Vis
    Allereerst nog heel hartelijk bedankt dat jullie de start van het fietsavontuur een dagje wilde uitstellen om bij onze bruiloft te zijn. Hebben we heel erg gewaardeerd. Hopelijk hebben jullie net zo van die dag genoten als wij.
    Wat zijn jullie al opgeschoten en eerlijk is eerlijk wat een mooi weer hebben jullie over het algemeen gehad. Kan me voorstellen dat je na 10 dagen fietsen het wel zal voelen in het lichaam of niet. Petje af en ga zo door. Liefs en groetjes van Albert en Nelly Vis