10 juni 2018 BROEKHUIZEN - DALEN. - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Anneke Blom-van Tibberen - WaarBenJij.nu 10 juni 2018 BROEKHUIZEN - DALEN. - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Anneke Blom-van Tibberen - WaarBenJij.nu

10 juni 2018 BROEKHUIZEN - DALEN.

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

10 Juni 2018 | Nederland, Dalen

10 juni 2018 BROEKHUIZEN - DALEN 23 gr.
11 fietskilometers - 50 autokilometers.

ja jullie lezen het goed. We hebben vandaag maar 11 kilometer gefietst.
Na ongeveer 11 kilometers gefietst te hebben kreeg ik een lekke band. Wij dus snel de fiets op de kop en banden plakken. Het waren 2 gaten in de band. Ik ben over een steentje gefietst en dat is waarschijnlijk de oorzaak. De gaten waren snel weer dicht en de fiets was weer gebruiksklaar dachten we. Geert pompte de banden goed op en opeens PANG. De hele binnenband aan flarden. Daar was dus geen banden plakken meer aan. Het was mijn achterwiel dus een nieuwe band er op zetten gaat zo maar niet. Dat moet een fietsenmaker doen. En het is zondag. We hebben toen zwager Henk in Zwolle opgebeld en die is gekomen met zijn auto en fietsendrager en heeft ons naar huis gebracht. Henk, dank je wel voor de snelle service. SUPER.
Zo kwam er ineens heel snel een einde aan onze fietstour Rondje IJsselmeer. We waren nl. al om 13.00 uur weer in Dalen.

We hebben in totaal ruim 600 kilometer gefietst in deze 10 dagen. Het slapen bij gastgezinnen van Vrienden op de fiets is ons heel goed bevallen. Het leuke er van is dat je van te voren niet weet waar je terecht komt. 2 onderkomens waren niet zo heel goed, maar de rest was uitstekend tot heel luxe zelfs. Vooral de laatste overnachting was super met slapen in de bedstee. En we kregen een luxe ontbijt op de koop toe.

Alle volgers hartelijk dank voor het lezen van mijn weblog. Ik heb het weer met plezier gedaan en hopelijk hebben jullie een goed beeld gekregen van wat wij allemaal gedaan en beleefd hebben.

Een hartelijk groet van Geert en Anneke en tot een volgende keer.

• 10 Juni 2018 - 14:55

Arjan:

Handige Harry

• 18 Juni 2018 - 16:01

Ria De Beer:

Jullie hebben het weer gefikst! Geweldige prestatie, er zijn niet veel mensen die jullie dit nadoen!

• 21 Juni 2018 - 17:50

Gretha:

Hoi Geert en Anneke, Sorry, sorry, Ik kwam er net achter dat ik jullie laatste reisverslag helemaal vergeten ben. Maar wat een pech met de fiets, maar fijn dat jullie zwager de fietsen op heeft gehaald en jullie naar huis heeft gebracht. Toch ook wel jammer dat het laatste eind zo is gegaan, maar we zijn al blij dat verder alles goed is verlopen. Een hele prestatie dat doen we jullie niet na, top!!! Ook altijd mooie foto's erbij, leuk om dat ook te zien.
    Groetjes, Willem en Gretha