WEER THUIS - ZONDAG 3 JULI 3011 - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Anneke Blom-van Tibberen - WaarBenJij.nu WEER THUIS - ZONDAG 3 JULI 3011 - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Anneke Blom-van Tibberen - WaarBenJij.nu

WEER THUIS - ZONDAG 3 JULI 3011

Door: tibberentour

Blijf op de hoogte en volg Anneke

03 Juli 2011 | Nederland, Dalen

Zoals ik gisteren beloofd hebt is hier de blog van onze laatste dag van deze unieke fietstour die we gemaakt hebben.
Gistermorgen zijn we om half 10 vertrokken uit Seligenstadt. Trouwens een heel mooi stadje met veel vakwerkhuizen. We zijn nl. vrijdagavond nog even met zijn vieren het stadje ingeweest omdat daar feest was. Op het marktplein was muziek en kraampjes. Typisch duits allemaal. We hebben nog uitgebreid een wijntje gedronken op een van de terassen.
De autotocht naar huis verliep voorspoedig. Tegen half 4 reden we Dalen in. Toen we de straat inreden zagen we het al van verre. Een groot spandoek sierde de gevel. Koos en Marry hadden een groot spandoek opgehangen (zie foto) en siervuurwerk werd ontstoken.Ook Herman en Willy kwamen snel naar buiten. Dus dat was een mooie en verrassende thuiskomst. Even met elkaar koffie gedronken, de auto uitgepakt en toen zijn Dea en Henk vertrokken naar Zwolle.'s Avonds met Koos en Marry uit eten geweest en tegen 20.00 uur zijn ze weer vertrokken naar Dordrecht. Daarna kwam mijn moeder en Frieda ons nog met bloemen verrassen.
Daarna lekker slapen in je eigen bed, heerlijk. En nu is het zondagmiddag. Het weer thuis zijn voelt nog wel vreemd aan, maar dat zal wel snel weer wennen.
Koos en Marry en Eef en Ria, bedankt dat jullie zo goed op ons huis hebben gepast. Alles zag er picco bello uit en de tuin is een plaatje. Beter kun je niet thuiskomen. En verder, jullie allemaal waren super. Jullie enthousiasme was voor ons een enorme stimulans om deze fietstour tot een goed einde te brengen. En dat is ons gelukt. We voelen ons best trots hoor dat we deze 1805 km. op zo'n goede manier hebben gefietst. Ikzelf heb er gewoon veel meer zelfvertrouwen door gekregen. 3 jaar geleden had ik niet kunnen denken dat ik deze droom nog eens waar zou kunnen maken. En die droom is waarheid geworden en dat geeft een enorm blij gevoel van binnen. Nu gaan we langzaam weer afkicken van het fietsen. Dat weekje met Dea en Henk in Wenen en Graz was heerlijk en heeft er voor gezorgd dat we het fietsritme al wat kwijt zijn.
Dea en Henk we vonden het heel bijzonder dat jullie ons hebben opgehaald uit Wenen met de auto en het was een gezellig weekje.
Morgen komt er nog een verslaggever van de krant die in ons verhaal geinteresseerd is. Ik zal hieraan nog een blog wijden en het krantenartikel in de blog verwerken, dan blijven jullie helemaal op de hoogte.
Gretha en Willen: nog bedankt voor de mooie kaart.
En voor jullie allemaal: heel erg bedankt voor alle belangstelling, steun, lieve woorden en voor het zo trouw lezen van mijn blog. Ik heb het elke avond met heel veel plezier geschreven. Ik zal het schrijven best missen.

Lieve mensen, het is een droom van mij geweest en die droom is uitgekomen.
Zonder Geert had ik dit nooit aangedurft. Hij heeft alles gedaan om die droom waarheid te laten worden.

Tot ziens, moin moin, auf wiedersehen, Grüß Gott, Servus.

Geert en Anneke.